morfinini experimenti

18.06.2008., srijeda

Dolazak željno očekivanog

Unatoč najsretnijem ( i najbolnijem ) događaju u životu muči me kronični nedostatak vremena, i sna, da prenesem svoju sreću na tipkovnicu i blog a usput i zahvalim Snoopyshist-ici kiss što je obavijestila širu javnost o dolasku nasljednika na svijet. Trenutno sam ugrabila par minuta jer spava na tati- inače to radi na meni kad tate nema doma, pa mi je obavljanje i najjednostavnije radnje s njim u naručju prilično otežano. nut Tješim se da je to prolazno i da će UBRZO zavoljeti svoj krasno uređeni krevetić…zujo Život mi se svodi na hranjenje, točnije dojenje maloga po x puta dnevno (mislim da me izrabljuje fino ) uljuljkavanje istoga, mijenjanje pelena i u rijetkim slobodnim trenucima između toga, trčanju da obavim sve ostalo- osobnu higijenu mouthwash i usputno ubacivanje par zalogaja u usta i spavanje- kunjanje na luftiću ( da, da, nažalost još uvijek sjedim na njemu jer moja gospođa stražnjica još ne podnosi mekoću kreveta, stolica, fotelja i ostalih predmeta namijenjenih sjedenju! puknucu ).
Do sljedećeg javljanja, nadam se prije njegovog punoljetstva- kad će biti samostalniji a ja moći čak i normalno sjesti moram staviti fotku meni najslađeg muškarca na svijetu- a i šire…cerek

- 15:25 - Komentari (13) - Isprintaj - #

10.05.2008., subota

KAKO SE POSTAJE BALON

Image and video hosting by TinyPic
Svaki dan je sve toplije, ja sve šira- ako je to više moguće, i eto nama već 9.-og mjeseca trudnoće a kad smo saznali za to malo stvorenje mislila sam da to nikad neće proći. Što se trenutak susreta face- to- face više bliži ja sve manje spavam, iako mi svi kažu „naspavaj se sad, poslije zaboravi na san“ ne vidim kako je to izvedivo uz svakosatno pražnjenje mjehura i premještanje s boka na bok nebrojeno puta u par sati spavanja. lud Nisam se dosađivala proteklih mjeseci nego sam položila 2 ispita, od kojih je jedan diplome vrijedan smokin i dala nekoliko kolokvija. Spremam se na još dva kolokvija krajem mjeseca- ako budem u jednom komadu. Doktor mi ionako naredio, točnije zamolio me smijeh da mirujem, ako ne bih bebu mjesec dana ranije u krilu, tj. sad. Nije da ne bih ali zna se red pa bi bilo lijepo da ga se i beban pridržava. fino Jučer su mi rekli na ultrazvuku da ima oko 2750 grama pa s obzirom na to da mu kod mame očito ništa ne fali molim ga za strpljenje- bar dok ne razmjestimo potreban mu namještaj u sobi u kojoj više ne stane ništa. puknucu Ipak moramo smjestiti još kinderbet i komodu za prematanje a dio namješataja od prije će morati na balkon. Čini mi se da će kolateralna žrtva biti i kompjuter koji će dobiti zamjenu u vidu lap-topa pa će i kuhinja ili kupaona moći poslužiti kao cyber prostor.
Bar dok nam gospođa (od milja Tropulić) skupa sa svojim pametnim savjetnicima ne smisli još nebulozniji zakon o građenju pa da par godina čekamo na dozvolu headbang da bismo se upustili u avanturu poznatu i kao građenje kuće. Trenutno smo u fazi idejnog rješenja i nekako me strah da ćemo se duže nego li je planirano zadržati na toj točki, pogotovo ako se nešto bitno ne popravi u resoru gore spomenute ministrice. Najesen se ionako selimo svekru i svekrvi- ako ništa drugo uštedjet ćemo si koju kunu od stanarine greedy - dok se kuća ne realizira, a imat ćemo i manje problema s rasporedom namještaja. Ako kliknete na link dolje vidjet ćete kako bi to trebalo izgledati- in the future…
Čeka me još gomila veša za peglati- dok „mirujem“ pa se bacam na društveno korisni rad umjesto da se živciram oko zakona i pravila. Nasljednik je zbrinut (ako se požuri) da mu tata ne mora peglati benkice i bodiće a ostalo rješavam u hodu (mirujem, nemojte misliti da ne…pjeva) Zahvaljujem vam svima na dobrim željama i ,ako ne prije, javim vam friški izvještaj kad naš sin odluči da hoće na zrak i da mu je dosta gužvanja. Svima velike puse od nas dvoje u jednom! kiss

- 21:23 - Komentari (8) - Isprintaj - #

10.02.2008., nedjelja

Bodovi, pike, točkice...

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Da li i vi imate pun novčanik skoro beskorisnih plastičnih kartica iz raznih trgovina na kojima skupljate bodove, bonuse, točke i ostale mission imposibile (bar za mene) pogodnosti- koje po pravilu nikad ne skupim dovoljno da bih od toga profitirala? Mislim da je uzrok i u tome što nisam lojalna jednom trgovačkom lancu nego kupujem u onom u kojem se zateknem u trenutku kad frižider zjapi prazan a i ostale kućne potrepštine su na izmaku. I same trgovine imaju neke čudne kriterije pa dok je kod nekih broj „nagradnih“ bodova proporcionalan potrošenom iznosu, kod nekih vrijede pravila da određeni proizvodi (samo njima znani) nose pogodnosti. Zakoniti se čudi kako baratam cijenama u pojedinim trgovinama ali poučena iskustvom račune uvijek provjerim- na moju žalost kad dođem doma, jer su mi ne jedanput neki artikl „slučajno“ dvaput otipkali pa čak i one koje nisam ni kupila. puknucu Na taj način memoriram i neke cijene a pratim i letke kojima mi ionako zatrpavaju poštanski sandučić mad - pa da od toga ima bar neke koristi. I tako ja svugdje, na pitanje- imate li karticu za bodove, spremno vadim istu iako sam svjesna da na kraju nagradnog razdoblja na moju adresu neće stići knjižica s nagradnim kuponima, hm… nagradnim- debelo plaćenim u tim istim trgovinama gdje često i sami trgovci „zaborave“ dati nagradne naljepnice ili provući karticu- naravno ne onu gdje vam se skida s računa ili dodaje na isti. Kad sam već toliko slova potrošila na ovaj post moram napomenuti da sam (smo) skupili dovoljno naljepnica da u jednom centru kupimo torbu s „extra“ popustom- koju naravno ne bih kupila po toj kao regularnoj cijeni taman da je puna čokolade naughty No, pošto smo prethodno, kroz parmjesečni rok, tamo ostavili minimalno 2500 kn potrebnih za te naljepnice, da ne spominjem nekoliko „zaboravnih“ kasirki koje nam nisu dale iste, smatram da su mi tu torbu trebali pokloniti a ne da za nju još moram dati SAMO 100 kn. nut Čovjek ipak računa bolje išta nego ništa pa kad je bal nek je maskenbal- torba će se već iskoristiti, tj. već ima namjenu za bočice , dudice i ostalo a kad je u pitanju prinova sentimentalnosti na pretek kiss- tako je valjda kod svih, a to se poprilično osjeti na računu. Glede bebe- javlja se mami cerek ali tata je još uskraćen za to zadovoljstvo pa mora pričekati još neko kratko vrijeme da nasljednik/ca dobije još koji gram a i još par dana ( nadam se da će biti raspoložena/a ) pokazati nam spolovilo na ultrazvuku pa će mama (baka i uža rodbina) znati na koju boju da se baci pri shoppingu, jer dosad nekako oklijeva s neutralnim bojama. Kad već ne mogu za sebe- em nema brojeva, nono em estetski baš nije privlačna, iako je nužna, trudnička garderoba ne pruža nikakvo zadovoljstvo u odnosu na one male, mekane stvarčice. fino Poslije će mi opet đavo biti kriv… ili trgovine.
- 20:58 - Komentari (22) - Isprintaj - #

25.12.2007., utorak

BOŽIĆNO PUTOPISNI MIX

S obzirom na današnju inspiraciju u pisanju podijelit ću ovaj post na 3 dijela- da imate štiva za naredne blagdanske dane, ovako vam možda dosadim.
DIO PRVI ( ili o Badnjaku )
Pao nam je snijeg…sretan I napravio potpuni Božićni ugođaj. Sve je na kraju bilo spremno za moju prvu Badnju večer izvan roditeljskog doma. Sve sam stigla, ponosna sam na sebe- kao prava kućanica. hrvatska Iako smo iz Beča stigli oko 17 sati po pravoj snježnoj mećavi ( hvala Bogu samo od Krapine ) u 19 je tradicionalna večera mog kraja bila na stolu. Mužić je meni prepustio „ organizaciju„ pa sam napravila onako kako smo dugi niz godina radili u mojem domu. Neke stvari smo pripremili prije odlaska na adventski vikend u Beč pa smo pri povratku napravili večeru i još neke sitne detalje. Dragoga je dopao zadatak da napravi „ zamedljanu„ rakiju, u ovim krajevima poznatu kao medica, koja se kod nas tradicionalno spravlja i konzumira na Badnjak party, na koji se posti- do večere. To znači- 3 puta jesti, jednom se najesti, i to posne hrane. Prije večere se serviraju češnjak, orasi i jabuke koji se redom umaču u med. Nakon toga slijedi riblja juha od šarana ili fiš paprikaš a uz to tjestenina sa sirom, nakon toga ide pečeni šaran. njami Uz sve to se jede posebni mliječni kruh koji se jede samo na Božić, Novu godinu i Uskrs. S obzirom na to da ga u Zagrebu nema poslužio je i bijeli u kalupu- za ovu prigodu. Prije same večere sam nazvala svoje za još neki sitni kulinarski savjet i da im čestitamo Badnju večer. Naravno, da sam se raznježila i rastužila jer mi je ovo prvi bračni Božić cry ali ne iz tog razloga nego jer sam daleko od svojih. Na svu sreću, slavim ga uz najdražu osobu cerek a i malo zlato je s nama cerek - iako nevidljivo wink Prekosutra idemo na novo „ slikanje „ pa će mama ujutro popiti kavu da se beba malo razmaše i napravi ljepšu pozu. mah

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

DIO DRUGI ( ili turistički )
E sad, što se tiče našeg putovanja… Krenuli smo u subotu ujutro i sve je bilo o.k. dok nas u Austriji u jednom trenu nisu sve ( a bilo je gomila gastarbajtera, i drugih naravno, koji su išli prema Beču ) skinuli s autoceste i preusmjerili na lokalnu gdje smo izgubili sat vremena lud namcor ali smo zato vidjeli prekrasan dio Austrije okupan suncem i vidik od kojeg zastaje dah. Po dolasku u Beč smjestili smo se u sladak hotelčić u širem centru i odmah se zaputili na jedan od mnogobrojnih Božićnih sajmova. Naš početni entuzijazam vezan za putovanje je malo splasnuo kad smo shvatili da sama zamjena starih baterija za nove- naravno, već kad smo bili na slovenskoj granici, puknucu neće oživjeti naš digitalac nego da je u pitanju nešto ozbiljnije pa smo bili ljuti zbog nemogućnosti fotografiranja u mjeri kojoj smo željeli. Kupili smo jednokratni fotić nut i sigurno izgledali presmiješno među gomilom turista naoružanim najsofisticiranijom foto- video- audio- štatijaznam opremom. No, bolje išta nego ništa pa će i to valjda poslužiti- vidjet ćemo kad razvijemo slike. pjeva Grad smo obilazili u malim rutama, točnije sa čestim stankama za grijanje ili pražnjenje mog mjehura pa smo shvatili da nam je to najskuplji dio izleta jer smo za svaki takvu pi- pi, brrrrr stanku iskeširali po cca. 10- ak eurića, puta par stanki za svaki izlazak iz hotela= ??? greedy Stoga sljedeća putovanja ostavljamo za više Celzijevce kad neću morati na svakopolsatni tretman. Nedjelju smo proveli po sajmovima koji nimalo ne liče na zagrebački zujo i u obilasku standardnih ruta po centru. Nigdje se nismo posebno zadržavali jer smo oboje već bili tamo pa smo više istraživali sporedne ulice tražeći ( teškom mukom ) restoran koji radi nedjeljom, da bismo nešto pošteno ručali. Na kraju balade sam dobila toliki Cordon blue da sam pojela pola njami a drugom polovinom bi se sigurno nahranilo nekoliko slabije uhranjenih mladaca. Mužić je stoički pojeo svoj trio gulaš iako je i kod njega pri kraju bilo- jede a plače. Nakon svega slijedio je zasluženi odmor jer, moram priznati, uopće nisam mobilna kao prije trudnoće i teško mi to pada ali to pokušavam ubrojiti u ( gore ) nuspojave. Nekako sam tu „ depresiju “ izlječila u šopingu pa smo se vratili s par vrećica više i par sto eura manje. Na kraju krajeva, bitno je zadovoljstvo- zar ne? thumbup

DIO TREĆI ( Božićno- Novogodišnji )
A sad ono najbitnije:
Svima vam želim čestit i blagoslovljen Božić, provedite ove dane u radosti i zajedništvu s najmilijima. U sljedećoj godini vam ( unaprijed- jer opet putujemo ) želim obilje: zdravlja, osobnog uspjeha, zadovoljstva u poslu, ispunjenja u ljubavi, životne sreće i taman novca… Ako sam vam nešto zaboravila poželjeti vi si to slobodno dodajte na popis.
kiss
- 23:21 - Komentari (15) - Isprintaj - #

04.12.2007., utorak

TU SAM A K´O DA I NISAM

Da, da... Redovito ja vas čitam ali mi je tjedan dana bila mama u posjeti ( ili mužiću punica pjeva ) pa nisam baš imala vremena komentirati i pisati postove uz raznorazne aktivnosti koje smo imali. U međuvremenu ni dragog nije bilo 2 dana zbog službenog puta pa nam se pridružio taman kad su nam se najavili gosti- obiteljski prijatelji mojih roditelja koji su došli na liječnički simpozij u Sheraton pa je i njima trebalo posvetiti vremena. Mama je s njima otišla u nedjelju doma a mi smo se vratili uobičajenim aktivnostima. Odmah u ponedjeljak smo bili zakazani na ultrazvuk ali je bebi 8 ujutro bilo prerano pa nikako nije htjela mahati mami ni rukicama ni nogicama iako je mama ( a i doktor ) pribjegavala raznim trikovima. Sad je samo pitanje na koga je zubo s obzirom da ni mami a ni tati jutro baš nije najmiliji dio dana.zijev U međvremenu od prošlog posta nisu me pustili na jedne laboratorijske vježbe pa sam u dogovoru s njima to prebacila kad se bebe rodi, ostale su bezopasne za nju pa ćemo to odraditi skupa.zujo S obzirom da za 2 dana ulazim u 14.-i tjedan znam da će neke iznenaditi da sam "samo" 2 puta povraćala do sad ali sam ja to povezala sa danima emotivne napetosti i doručkom baziranom na kruhu s pekmezom koji očito paše samo za večeru ( a inače ga jaako volim njami ) pa se toga sad klonim ujutro. Nisu čak ta 2 puta bila toliko ni strašna koliko moj izgled poslije toga- mislim da me se i ogledalo 2 dana poslije toga bojalo.lud Krenula je eliminacija robe koju do sljedeće zime mogu spremiti na sigurno da ne bih došla u napast da ju obučem puknucu. Dotad mi pune uši raznoraznim "savjetima" pa ću se orijentirati na knjigu jer tako imam alibi za smanjeni broj boravaka u zadimljenim prostorima ( kaže pušačica do trudnoće smokin ) i društvu koje mi je nekad prebučno- nisam znala da poslije ( i za vrijeme ) trudnoće odmah postaješ i baba rofl Mislim da ću evo ubrzo malo odspavati pa je vrijeme da završim...
Još jednom vam svima puno HVALA na upućenim čestitkama! kiss
Zadnja bebina slika u crno bijeloj tehnici- uhvaćena na spavanju.cerek

- 20:29 - Komentari (18) - Isprintaj - #

14.11.2007., srijeda

ČIM ME NEMA ODMAH NAPRAVIM NEŠTO ;))

Vidim da se svi ( točnije- neki zubo) pitate šta pametno radim u zadnje vrijeme kad me nema na Blogu ali kao što vidite- bila sam vrijedna, naravno i dragi mužić je pomagao rofl pa se naša produktivnost vidi na dolje prikazanoj snimci. cerek
Nije da smo se samo time bavili- iako oduzima i vremena i energije wink nego smo i brata oženili pa možda i kod njih uskoro bude ovakvih crno bijelih fotki iz dubina... smijeh
Sve ću vas iskomentirati sljedećih dana, u pauzama mučnine i njami koji su uzročno- posljedično povezani. lud

- 22:21 - Komentari (34) - Isprintaj - #

11.10.2007., četvrtak

GDJE SAM BILA, ŠTA SAM RADILA ?

Svi mislite da sam se ulijenila pa da zato ne pišem postove ali pravi razlog je taj što sam poprilično aktivna zadnjih 2 mjeseca i to na svim poljima. zubo Nije da ne uživam u bračnom životu ( o, još kako cerek ) nego sam pregrmjela turbulentan 9. mjesec u kome je trebalo dobrano zagrijati stolicu- dati dosta ispita i doći do uvjeta, hvala Bogu zadnjeg na fakultetu. Nije Morfin@ bila lijena nego se svojski trudila i to riješila! smokin Mužić je bio moralna i logistička podrška. Početkom listopada smo malo predahnuli i otputovali na vikend- kod mojih smijeh ali isplatilo se jer imamo 100 % više zimnice nego prije putovanja. njami
Bračno putovanje smo odložili za par mjeseci a medeni mjesec će, nadamo se, trajati bar nekoliko godina. Sad smo u pripremama za bratovljevu svadbu sljedeći vikend pa kumovi spremaju kofere za još jednu mini turneju.
Večeras smo bili na izuzetnom performansu kineskih majstora kung fu- a, skupine Shaolin Wudang koja se temelji na filozofiji zen-budizma i nevjerojatnim borilačkim i meditacijskim vještinama a izvode ju Shaolin i Wudang majstori. Slab sam poznavatelj istočnjačke filozofije ali ostala sam impresionirana viđenim. Redovnici ostavljaju gledatelje bez daha jer takve vratolomije se ne mogu napraviti običnim vježbanjem nego je to, prije svega, snaga duha i stil života. Posebno su bila simpatična dva kikića koji su gotovo jednako spretno sudjelovali u pojedinim točkama. Od nekih scena mi je postalo čak i pomalo mučno, pogotovo kad je jedan od izvođača iskrenuo noge toliko da su mu pete bile tamo gdje su nam inače prsti! Jedna od fotografija to nevješto i prikazuje ali ne zamjerite fotografu amateru s lošom statikom i slabim okom za kameru. To je samo djelić viđenog a nisam u stanju prenijeti ono što sam vidjela- za to je naprosto bilo potrebno biti tamo i uvjeriti se svojim očima.

- 00:04 - Komentari (16) - Isprintaj - #

27.08.2007., ponedjeljak

I JA SE UDALA...

Nakon dugog izbivanja s bloga gospođica Morfin@ S. se vratila kao gospođa Morfin@ S.- T. cerek Bio je turbulentni period u kome se puno radilo, pripremalo i živciralo puknucu ali je sve to na kraju okrunjeno prekrasnom svadbom u kojoj sam uživala skupa s dragim koji je unatoč povremenim bolovima stoički istrpio i bez grča rekao „ Da „ naughty čak i pokoji ples otplesao i što je najbitnije- sretan ušao u brak.
Svadba je bila lijepa, gosti veseli i razdragani iako su neki prevalili 500 a neki i više kilometara da bi taj dan bili s nama. Draga blogerica je napravila đir po cijeloj Hrvatskoj i pojavila se u stilu Audrey Hapburn mah iako joj je fotoaparat oko vrata više služio za ukras, nadamo se da je i ona dokumentirala neke djeliće naše sreće.
Tamburaši su odradili svaki euro kojim su bili plaćeni greedy jer su napravili odličan tulum party a on ne bi bio potpun da jelovnik nije bio bogat i obilan. njami Istina da mladenci nisu probali ni petinu iznesenog na stol ali to tako biva kad se čovjek veseli i prepusti trenutku, večera će biti još… Torta je bila fina, iako (ne)očekivano lijepa jer je trebala biti nešto drukčija headbang ali poslužila je svrsi a gospođa koja ju je radila i odrapila cijenu je već dobila jezikovu juhu- od mladenke, zna se! burninmad Sutradan smo u miru degustirali ostatke skupa s gostima koji su nam se pridružili na ručku pa smo se pošteno odmorili tek 2 dana nakon svadbe ali takav umor ne pada teško i svi su razdragani oko tebe pa te cijela ta atmosfera ponese i umor se jednostavno zaboravi. fino Dragi kaže da tako naporno iskustvo ne bi ponovio još par mjeseci a meni uopće ne bi smetalo da to sutra ponovimo još jednom ovaj put s puno manje stresa i još više uživanja pjeva - naravno s istim, najdražim mladoženjom. kiss

- 21:42 - Komentari (22) - Isprintaj - #

24.07.2007., utorak

PREDLJETNI ZARUČNIČKO-VJENČANI POST

E da se i ja konačno posvetim danu koji mi- nam predstoji… Dakle, za 25 dana Morfina mijenja prezime iz S. u S -T. cerek Napokon se mogu u potpunosti posvetiti ostatku priprema i uživati u tim danima. Ovo je pretpostavljam moj zadnji post do tada a nakon toga ću vas malo bombardirati sličicama i dojmovima. nut
Epilog mojih proteklih mjesec dana gužvo- ludnice su: položena 2 ispita thumbup i 1 ne baš uspješan. Danas sam položila zadnji u ovom roku smijeh pa mi je to malo dalo vjetra u krila pred burno ljeto, koje je nekima već odavno počelo a meni samo po temperaturama. Brat obavio zaruke, kumovi napravili svoj dio posla greedy i sad smo spremni za The big day. Prilažem i par foto dokumenata radosnog događaja. Dan prije smo kod prijateljice u Osijeku uz tamburaše proslavili njezinu diplomu pa smo imali generalnu probu pred svadbu. njamiparty Moram priznati da se dragi dobro snašao u tim „neurbanim“ taktovima. smokin Ne zna on još što ga čeka kad ga moji prime za zeta- ne ide to samo tako da kažeš DA, treba on proći još neke testove, ne baš kao one za Mensu ali morat će se malo oznojiti… rofl
Svima vam želim dugo i (ne pre-) toplo ljeto i da uživate u svakom danu. mah

Image and video hosting by TinyPic
Cvijeće koje je brat poklonio svojoj zaručnici- 26 ruža za njenih 26 godina i zaručnički prsten i burme uz to... kiss

Poklon od budućeg svekra, u boci je rakija stara desetljeće i nešto a u čašama papirići koje osobno nikako ne bih smočila rakijom ma kako stara i dobra ona bila greedy

A ni svekrva nije ostala dužna... zujo
- 22:30 - Komentari (10) - Isprintaj - #

09.07.2007., ponedjeljak

NIJE DA ME NEMA...

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com
Osvrt na prošli post- ženska je bila izuzetno ljubazna i dala si je truda iako rezultat nije baš ispunio moja očekivanja.rolleyes Pedikura je zato bila za 5!thumbup
Što se tiče kritika i upita gdje sam opet zaglavila: od prošlog posta 2 ispita i kolokvij, pripreme za svadbu, diplomski od prijateljice i promocija od druge,odlazak svojima za vikend u kome sam doma samo prespavala a ostalo trčala oko obaveza vezanih za svadbu, to sve garnirano honorarnim poslom- bar 3 puta tjedno, dragi došao doma u svojoj ortozi pa mu noga izgleda kao da je obukao pancericu i spreman je za nekakav glečer ali bar mu više ne trebaju štake!party Već sam sama sebi smiješna kako uokolo jurcam kao muha bez glave s planerom jer nisam u stanju zapamtiti niti da treba kruh kupiti ako to ne zapišem…nut Za vikend mi brat ima zaruke a dragi i ja smo kumovi pa nas opet čeka put od 500 km do tamo a usput svraćamo i na jednu feštu povodom diplomskog od prijateljice, onda nazad pa posao svaki dan, ispit 23.-eg, završne pripreme u smislu da dragi nema još ništa niti za obući niti za obuti a i meni fali haljina za navečer i još 100 sitnica, poslije toga juriš svojima doma na finale… Oni koji su mislili da smo se već vjenčali sad vide da je to tek pred nama- 18.8 cerek a ostali vide da mi uopće nije dosadno i da bih drage volje posvetila više vremena blogu ali su mi zvijezde i prioriteti trenutno malo drukčije posloženi… lud

- 23:05 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2008

Mojamini.tv

Opis bloga

Experimentiram i (e)laboriram

vas je trenutno na mom blogu

Free Hit Counters

WeatherReports.com

Fotografije u najvećem broju preuzimam sa sajtova koji ih imaju, dakle nisu moje vlasništvo niti želim da neko to pomisli. One koje su moje, vjerujte mi, prepoznatljive su. :)